Az avokádóban szuper sok kalória van, ahhoz képest, hogy zöldség. Ezért csak módjával tesszük a salátába is, én például, most egy adagba csak egy felet tettem, viszont az egy szép nagy, héjastul, magvastul 350 grammos darab fele volt.

A garnéla a mélyhűtőből került elő, pár darabot szórtam egy serpenyőbe, amit éppen csak megkentem olíva olajjal, dobtam rá két gerezd fokhagymát (137) karikázva, és egy maroknyi koktélparadicsomot (23) felezve.
 
Az egészet addig forgattam a serpenyőben, amíg a rákocskák szép rózsaszínűre nem pirultak, aztán ráborítottam a kockázott avokádóra. Már csak egy kis citromlevet csepegtettem rá.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://labelladieta.blog.hu/api/trackback/id/tr44971879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása