a tengeri halfilét (77) egyszerűen megpároltam.

a spanyol omlettben van precízen kimért 1 deka oliva olaj (820) amin vokban megpirítottam a kockára vágott 25 deka burgonyát (94) és a 15 deka vöröshagymát (40). közben megdinszteltem 15 deka zöldborsót (90). mikor a borsót is hozzáadtam, már csak párszor pörgettem meg őket a vokban.

három felvert tojást (68) kevertem hozzá, és egy olyan edényt választottam, amiben az egész keverék kb. 5 cm magasan megállt. így lassú lángon hagytam megdermedni. egyszer meg is fordítottam egy lapos tányér segítségével, amire ráfordítottam az omlettet és arról az edénybe visszacsúsztattam.

az egész lepény 720 kalóriát tartalmazott és 740 grammos lett. köretnek elég volt egy 15 dekás szelet, az ugyanakkora halfiléhez.

(köztünk szólva ez az omlett kicsit súlyos lett, nagyon laktató, egy kicsit talán túlzottan is, én hanyagolni fogom.

mellette szól, hogy eszembe sem jutna utána nassolni, és az is, hogy az 5 évesnek joghurttal megkenve nagyon ízlett, 119 pontot adott rá)

A bejegyzés trackback címe:

https://labelladieta.blog.hu/api/trackback/id/tr66963897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása