imádom ezt a levest, és nem csak most a diéta idején, de bármilyen téli napon tudok belőle enni. legjobb persze, a jó fekete kenyérrel és friss tejföllel, a kolbász is legyen csípős, ha lehet házi. de nem lehet, úgyhogy ez a könnyű verzió.

azzal kezdem, hogy 80gr vékonyra szeletelt gyulai kolbászt (502) egy lábasban közepes lángon pirítani kezdek, hogy a zsír kisüljön belőle. arra dobom rá, a csíkokra vágott vöröshagymát (40), ez egy szép nagy fej volt, kb. 180gr. egy darabig együtt dinsztelem őket, közben kerül bele babérlevél, néhány szem rózsabors, esetleg kömény.

a savanyított káposztából (20) fél kilónyit használok és mielőtt a lábosba teszem a hosszú szálakat elvágom, (csak pár mozdulattal), mert különben lehetetlen kanállal megenni. a savanyú káposztát nem csak azért érdemes megkóstolni, mert sosem ugyanannyira sós, vagy savanyú, mint legutóbb és ezért könnyű elrontani, de azért is, mert valahol azt olvastam, hogy aki beiktat a napi étrendjébe 10dkg-ot belőle, az már elindult a súlyvesztés útján. hát nem tudom... viszont finom és tele van vitaminnal. cé.

most már csak összekeverem őket, aztán öntök rá másfél liter vizet (0)(!!!) és hagyom, hogy összeforrjanak. só, ha kell.

a diéta kedvéért csak egy kanál joghurtot teszek bele, és megeszem. jaj, nagyon finom...

a kicsit több, mint 2 kiló levesben van 572kcal, ha marad holnapra is, akkor még finomabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://labelladieta.blog.hu/api/trackback/id/tr85960860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.