A 350g padlizsánt (27) nagy darabokra vágtam és kerek 10g olíva olajon (820) egy vokra hasonlító edényben letakarva, enyhén sózva tűzre tettem. Apróra vágott gyömbért (80) és fokhagymát (137) dobtam rá, és óvatosan szója szószt (54) csepegtettem rá.

A szójaszósznak nagyon intenzív az íze, óvatosan kell vele bánni, mert mindent agyon tud csapni. Igaz a gyömbérben és a fokhagymában emberére talál, de szegény padlizsán elveszhet a nagyok harcában.
Nem volt túl nagy alatta a láng, mert azt akartam, hogy megpuhuljon, mielőtt megég. A hőtől, ha minden jól megy, krémes lesz az álaga, de nem hagytam, hogy szétessen, isteni lett.
 
(jó… én is látom, hogy nem túl szép…)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://labelladieta.blog.hu/api/trackback/id/tr73976368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása