Hát, ennél egyszerűbbet már tényleg nem tudok.

A karfiolt (30) ress-re (ropogósra) főztem. Lobogó sós vízbe dobtam a szépséges karfiol virágokat és csak pár percig hagytam őket főni. Mondjuk tíz.
Aztán kis tűzálló edénykébe tettem őket és annyi reszelt grana padano-t (384) tettem rá, mintha csak megsóznám a reszelt sajttal, amit aztán a sütőmben a grill szál alatt rápirítottam.
 
Az ilyen típusú sajtokat nem érdemes igazán megpirítani, mert amint barnulni kezdenek, rögtön kesernyéssé válik az ízük is.
 
(a karfiol büdös amíg fő. aki ezt kitalálta, ahhoz lenne néhány keresetlen szavam…)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://labelladieta.blog.hu/api/trackback/id/tr15976000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása