karalábé tonhallal 186 kcal

2009.02.17. 22:23

aznap, amikor elhatároztam, hogy kicsit odafigyelek, hogy mit és mennyit eszek, már reggel éhes voltam, pedig általában dél előtt nem szoktam enni. (bezzeg dél után...) szerencsére volt itthon egy csomó zöldség, amiket ugyan nem nyersen akartam megenni, de most mégis így hozta a sors. korlátlan mennyiségben ropogtattam a karalábét (39), sárgarépát (40), ettem egy fél banánt is (110/db) aztán szenvedtem tovább az éhségtől.

délután aztán jött a tonhalas karalábé. egy szép fej karalábét vékony csíkokra vágtam, szerintem jobb, mintha reszeltem volna, és ráborítottam egy doboz lecsöpögtetett tonhalat. külön figyeltem rá, hogy ne olajos, hanem sós vizes verzió legyen, abban kb. 100 kalória van 100 grammban, de a dobozban csak 56g a cucc, így annyi volt a kalória is.

a majonézemre azt írták, hogy 15g-ben van 100kcal, ezért a konyhamérlegemre állítva a salátát mértem rá szánalmas 8g!!! -ot. (nem mintha nagy majonéz rajongó lennék, de a tonhalnak olyan jót tesz.) pár csepp citromot tettem rá, összekevertem, megettem, isteni volt.

számolok:

20 dkg karalábé 80kcal

56 g tonhal 56kcal

8 g majonéz 50kcal

186kcal összesen

aki bátor, az tehet hozzá keménytojást (68/db) vághat bele paradicsomot (23), bár a paradicsom a pasim szerint nem illik a halhoz, szerintem nagyon. 

legközelebb apróra vágott friss mentát is teszek majd bele...

A bejegyzés trackback címe:

https://labelladieta.blog.hu/api/trackback/id/tr21949583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása